دانلود فایل

دانلود فایل های مفید

دانلود فایل

دانلود فایل های مفید

کلمات کلیدی

مقاله گزینش در سازمان ها

تحقیق شاخص گذاری RDF

سوالات حقوق جزای عمومی اسلامی پیام نور

سوالات حقوق جزای عمومی 1 پیام نور

چگونه مجلات را به آی اس آی پیشنهاد دهیم

معیارهای پذیرش مجله در ISI

کنترل هورمونی تولید مثل

ژن های کنترل کننده جنسیت

تئوری حسابداری شباهنگ

تئوری حسابداری 2 ساسان مهرانی

رابطه دین و هنر در اسلام

رابطه دین و هنر از نظر استاد مطهری

حقوق جزای عمومی 1 محمد اردبیلی

حقوق جزا و جرم شناسی

تئوری های اقتصادی کلاسیک مدیریت مالی

انواع تئوری های اقتصادی نئوکلاسیک

مفاهیم توسعه مبتنی بر جنبه

آشنایی با مفهوم توسعه مبتنی بر جنبه

دانلود تحقیق نرخ سود بانکی

اثر نرخ سود بانکی بر میزان سرمایه گذاری در ایران

گزارش کارآموزی بودجه بندی

پاورپوینت بودجه بندی

نقش مناطق آزاد تجاری در توسعه اقتصادی

مقاله نقش مناطق آزاد تجاری

تحقیق تأثیر خدمات پس از فروش

تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا

پایان نامه اعتصاب و مذاکره

روشهای اعتصاب و مذاکره

مقاله تأثیر اقتصادی مسجد جامع بر شهر یزد

تأثیر اقتصادی مسجد جامع بر شهر یزد

  • ۰
  • ۰

فایلی که برای دانلود قرار داریم دانلود تحقیق انگیزش در کلاس درس امیدوارم این فایل برایتان مفید باشد


این فایل ورد می باشد و در 40 صفحه است قابلیت ویرایش دارد



قسمتی از متن تحقیق:
معلمان به طور معمول دانش آموزانی را که سخت کوش، ساعی و علاقه‌مند به دروس باشند، در زمره دانش ‌آموزان خوب قرار می‌دهند و یا به طور خلاصه می‌گویند: دانش آموزان خوب، آنهایی هستند که در دروس خود انگیزه دارند. احیاناً منظور ایشان دانش آموزانی است که در فعالیتهای آموزشی خود موفق هستند. به طور کلی همه انسانها به جز بیماران روحی-روانی برای برخی کارها انگیزه دارند و برای برخی دیگر هیچ انگیزه‌ای ندارند. همواره دیده‌ایم که بعضی از جوانان به طور مثال برای بازی فوتبال انگیزه دارند، برخی دیگر فرضا برای خرید موتور سیکلت و برخی هم برای اینکه دیگران ناراحتی‌های مختلف را به وجود آورند، انگیزه دارند. در واقع همگی برای کاری انگیخته شده‌اند و دلیل ندارد که این کار همواره تکالیف مدرسه باشد.
در شرح فوق در زمینه ویژگی‌های دانش آموزان خوب می بینیم که نوعا معلمان برهوش تاکید نسبتا کمی دارند و بیش از هوش به عنوان یک کیفیت خوب، انگیزش دارای اهمیت است. همواره دانش‌آموزان سخت کوشی هستند که در کارهای خود پیشرفت هرچند کند اما یکنواختی دارند و همچنین دانش‌آموزان باهوشی هستند که از توانایی‌های خود به خوبی بهره نمی‌گیرند. معلمان به طور معمول، داشتن دانش‌آموزان نوع اول را بر نوع دوم ترجیح می‌دهند. این معلمان بر این باورند که دانش‌آموزان دارای انگیزش، حتی اگر از پیشرفت اندکی برخوردار باشند، در محدوده توانایی خود عمل می کنند. بنابراین تلاش برای افزونی انگیزش تحصیلی از اهمیت بسزایی برخوردار است. دیگر آن که نظارت برکلاسی که دانش آموزان دارای انگیزش دارد، با دشواری چندانی روبرو نمی‌شود. چنین دانش‌آموزانی ...

لینک دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی