فایلی که برای دانلود قرار داریم دانلود تحقیق دفتر تشکیلات و بهبود سیستم ها و روش ها امیدوارم این فایل برایتان مفید باشد
این فایل ورد می باشد و در 3 صفحه است قابلیت ویرایش دارد.
قسمتی از متن تحقیق:
فراهم
آوردن موجبات برقراری نظام مطلوب در امر سازماندهی، تعیین وظایف و مسئولیت
ها و بهبود سیستم ها و روش های انجام کار در واحدهای ستادی حوزه مرکزی
سازمان و ادارات و واحدهای ثبتی در مناطق مختلف کشور در جهت تحقق اهداف و
حسن اجرای وظایف محوله به سازمان
•
مطالعه مداوم و مستمر در تشکیلات و وظایف و روشهای انجام کار سازمان به
منظور تفکیک و تقسیم صحیح وظایف بین واحدهای مختلف و جلوگیری از تداخل،
تعارض و یا تکرار وظایف و مسئولیتهای سازمانی در واحدهای مذکور
•
بررسی مستمر در وظایف و حجم کار و اهداف سازمان و عنداللزوم وظایف جدید
واگذاری منبعث از قوانین و مقررات موضوعه و تأمین و تدارک تشکیلات مناسب و
لازم حسب مورد
•
انجام بررسیهای لازم درخصوص پیشنهادات واصله در زمینه اصلاحات در سازمان و
تشکیلات موجود اعم از انتقال وظایف هر یک از واحدها به واحد دیگر، حذف،
ایجاد و یا ادغام واحدهای سازمانی، افزایش و یا کاهش تعداد پستهای سازمانی،
تغییر عناوین و یا تغییر وضعیت پستها از ثابت به موقت و یا بالعکس با
رعایت ضوابط و معیارها و دستورالعملهای صادره از سوی سازمان مدیریت و
برنامهریزی کشور و امکانات و سیاستهای استخدامی سازمان ...