دانلود فایل

دانلود فایل های مفید

دانلود فایل

دانلود فایل های مفید

کلمات کلیدی

مقاله گزینش در سازمان ها

تحقیق شاخص گذاری RDF

سوالات حقوق جزای عمومی اسلامی پیام نور

سوالات حقوق جزای عمومی 1 پیام نور

چگونه مجلات را به آی اس آی پیشنهاد دهیم

معیارهای پذیرش مجله در ISI

کنترل هورمونی تولید مثل

ژن های کنترل کننده جنسیت

تئوری حسابداری شباهنگ

تئوری حسابداری 2 ساسان مهرانی

رابطه دین و هنر در اسلام

رابطه دین و هنر از نظر استاد مطهری

حقوق جزای عمومی 1 محمد اردبیلی

حقوق جزا و جرم شناسی

تئوری های اقتصادی کلاسیک مدیریت مالی

انواع تئوری های اقتصادی نئوکلاسیک

مفاهیم توسعه مبتنی بر جنبه

آشنایی با مفهوم توسعه مبتنی بر جنبه

دانلود تحقیق نرخ سود بانکی

اثر نرخ سود بانکی بر میزان سرمایه گذاری در ایران

گزارش کارآموزی بودجه بندی

پاورپوینت بودجه بندی

نقش مناطق آزاد تجاری در توسعه اقتصادی

مقاله نقش مناطق آزاد تجاری

تحقیق تأثیر خدمات پس از فروش

تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا

پایان نامه اعتصاب و مذاکره

روشهای اعتصاب و مذاکره

مقاله تأثیر اقتصادی مسجد جامع بر شهر یزد

تأثیر اقتصادی مسجد جامع بر شهر یزد

  • ۰
  • ۰

فایلی که برای دانلود قرار داریم دانلود تحقیق نقش بازاریابی در توسعه صادرات امیدوارم این فایل برایتان مفید باشد


این فایل ورد می باشد و در 4 صفحه است قابلیت ویرایش دارد حاوی:



قسمتی از متن تحقیق:
یکی از مهم ترین ابزارهای استراتژی توسعه صادرات، برخورداری از مزیت نسبی در گردونه مبادلات خارجی است. ممکن است کشوری از لحاظ تولید مزیت داشته باشد ولی از نظر بازرگانی فاقد مزیت باشد. این فقدان مزیت بازرگانی از ناکارایی نسبی در بازاررسانی کالا در مراحلی هم چون بسته بندی، حمل، کنترل کیفیت، استانداردهای تولیدی، عدم دسترسی به اطلاعات مربوط به تجارت جهانی و ... ناشی می شود.

بخش صادرات ایران به علت عدم وجود یک سیستم بازاریابی و بازرگانی مناسب و کارا نتوانسته است به خوبی توسعه یابد. به طوری که در اغلب موارد کالا و خدمات صادراتی ما با وجود برخورداری از کیفیت مطلوب و حتی فراتر از استانداردهای جهانی به دلیل نبود یک سیستم مناسب تبلیغاتی و اطلاع رسانی در بخش مبادلات خارجی جایگاه شایسته خود را در بازارهای جهانی به دست نیاورده است، در اغلب موارد بازرگانان به جای افزایش صادرات، زمینه را برای افزایش واردات مهیا کرده اند. زیر صادرکنندگان به جای تبلیغ در مورد کالای صادراتی خود از طریق روش های علمی در بازارهای هدف، کالاهای ساخت آن کشور را در دامن کشور تبلیغ نموده اند و باعث افزایش مصرف این کالاها شده اند. از طرف دیگر به علت ورود افراد ناآشنا و دلالان در امر صادرات، سهم صادرات ما را در برخی از بازارهای جهانی کاهش داده است. البته عدم اطلاع دقیق تولید کنندگان کشور از شرایط و اوضاع .بازارهای جهانی نیز مزید بر علت شده تا سهم از این بازارها کاهش یابد ...




لینک دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی